+48 501 086 897 (pn-pt 10:00 - 18:00) sklep@deqore.pl
Zobacz także

Pytania i odpowiedzi

 

Kilka pytań, które możesz do nas mieć i nasze odpowiedzi

 

1. Dlaczego mam wybrać Wasz sklep?

Nie musisz, ale możesz. My Cię do tego gorąco zachęcamy. Dla nas to nie jest tylko sklep, widzimy to miejsce jako studnię inspiracji dla kreowania wyjątkowych chwil w Twoim życiu i chcemy Ci to umożliwić. Dokładamy też wszelkich starań aby artykuły, które sprzedajemy były najlepszej jakości. Zwracamy uwagę na to, żeby miały one odpowiednie certyfikaty i ciekawy wygląd i co równie ważne żeby były w przystępnych cenach. Jesteśmy tu dla Ciebie i jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie. Dlatego i dzięki temu cały czas się rozwijamy i cały czas poszerzamy ofertę. Chcemy żebyś nas bliżej poznał, dlatego zachęcamy żebyś przeczytał kilka słów o nas (https://deqore.pl/pl/i/O-firmie/8) i naszej misji (https://deqore.pl/pl/i/NASZA-MISJA/16).

 

2. Czy Wasz sklep jest bezpieczny?

Jak najbardziej. Nasz sklep jest zabezpieczony certyfikatem SSL co oznacza, że wszystkie Twoje dane są bezpieczne.

 

3. Jak mam się zarejestrować i czy warto?

W celu rejestracji kliknij na ZAREJESTRUJ SIĘ w prawym górnym rogu ekranu i wpisz wszystkie swoje dane. Otrzymasz od nas e-mail z linkiem, po kliknięciu na który potwierdzisz swoją chęć rejestracji.

Od tej pory zawsze logując się na swoje konto możesz aktualizować swoje dane, sprawdzać historię zamówień i status realizacji aktualnych zamówień. 

Jako zarejestrowany klient będziesz też od nas co jakiś czas otrzymywał kupony rabatowe do wykorzystania w sklepie, więc chyba warto;-)

 

4. Jakie formy płatności oferujecie w sklepie?

Wszystkie informacje na temat oferowanych przez nas form płatności znajdziesz tutaj: https://deqore.pl/pl/i/Formy-platnosci/10 i tutaj: https://deqore.pl/pl/i/Jak-kupowac/2

 

5. Jakie są opcje i koszty dostawy?

Przesyłki wysyłamy kurierem DPD lub do paczkomatów InPost. Informację na temat aktualnych kosztów dostawy znajdziesz tutaj: https://deqore.pl/pl/i/Koszty-dostawy/4

 

6. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Ze swojej strony robimy wszystko co możliwe, żeby przesyłki wysyłać jak najszybciej. Przy każdym artykule znajdziesz informację na temat terminu wysyłki, w zdecydowanej większości przypadków jest to maksymalnie 48 godzin. Do tego czasu należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską, który zwykle nie jest dłuższy niż 2 dni robocze. O każdej zmianie statusu jesteś informowany na bieżąco. Otrzymujesz też od nas link do śledzenia swojego zamówienia.

 

7. Co zrobić jeśli chcę kupić więcej sztuk artykułu niż macie aktualnie w magazynie?

Jeśli chcesz kupić więcej sztuk, a my aktualnie nie mamy takiej ilości w magazynie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Postaramy się sprowadzić dany artykuł w ilości, której potrzebujesz. Oczywiście wszystko bez żadnych dodatkowych opłat.

 

8. Jak pakujecie zamówienia?

Wszystko zależy od tego jaki artykuł zamówisz. Artykuły szklane zawsze zabezpieczamy folią bąbelkową i pakujemy w pudełka, artykuły, przy których ryzyko uszkodzenia w transporcie jest znikome zabezpieczamy folią bąbelkową i wysyłamy w specjalnie do tego przystosowanych kopertach kurierskich.

 

9. Czy mogę poprosić o fakturę?

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę. Fakturę prześlemy Ci drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w złożonym przez Ciebie zamówieniu.

 

10. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Oczywiście. Wszystkie szczegóły na temat zwrotu towaru znajdziesz tutaj: https://deqore.pl/pl/i/Reklamacje-i-zwroty/7

 

11. Jak mam reklamować zakupione produkty?

Wszystkie szczegóły znajdziesz tutaj: https://deqore.pl/pl/i/Reklamacje-i-zwroty/7

 

12. Jak dbacie o moje dane i czy komuś je przekazujecie?

Wszystkie informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności, tutaj: https://deqore.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl