+48 501 086 897 (pn-pt 10:00 - 18:00) sklep@deqore.pl
Zobacz także

Odstąpienie od umowy, reklamacje, wymiana

 

Odstąpienie od umowy

 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@deqore.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Górczewska 228/89, 01-460 Warszawa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, że w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu DeQore.

Reklamacje

 

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: bok@deqore.pl lub drogą pocztową na adres DeQore Beata Halicka, ul. Górczewska 228/89, 01-460 Warszawa

Reklamowany towar należy wysłać na adres: DeQore Beata Halicka, ul. Górczewska 228/89, 01-460 Warszawa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

------------------------------------------------------ 

Proces reklamacyjny

 W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Kontakt ze sklepem

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania wzoru formularza zwrotu/ reklamacji.

2. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru/ nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Produkt należy zabezpieczyć tak, aby ani produkt ani jego fabryczne opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. Prosimy o nie naklejanie etykiet przewozowych na fabryczne opakowania produktów.

4. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

DeQore
Beata Halicka
ul. Górczewska 228 lok. 89
01-460 Warszawa

------------------------------------------------------ 


Proces zwrotu towaru

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij Formularz Odstąpienia od Umowy (skontaktuj się z nami, prześlemy Ci formularz drogą mailową) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

DeQore
Beata Halicka
ul. Górczewska 228 lok. 89
01-460 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę, jeśli taki otrzymałeś.

 

Wymiana 

 

Proces wymiany towaru

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można wymienić na inny. Jeśli chcesz dokonać wymiany postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Kontakt ze sklepem

Skontaktuj się z nami w celu otrzymania formularza wymiany oraz uzyskania potwierdzenia czy towar, na który chcesz wymienić towar zakupiony jest dostępny.

2. Formularz wymiany towaru

Wypełnij formularz wymiany i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, data zakupu, numer zamówienia, wskazanie produktu podlegającego wymianie, wskazanie nowego produktu, wskazanie adresu oraz sposobu doręczenia nowego produktu. Po otrzymaniu dokumentu skontaktujemy się z Tobą drogą elektroniczną w celu przekazania kwoty dopłaty/ zwrotu.

3. Odesłanie produktu

Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu (jeśli była wystawiona). Produkt należy zabezpieczyć tak, aby ani produkt ani jego fabryczne opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. Prosimy o nie naklejanie etykiet przewozowych na fabryczne opakowania produktów.

4. Wysyłka

Produkt podlegający wymianie należy wysłać na adres:

DeQore
Beata Halicka
ul. Górczewska 228 lok. 89
01-460 Warszawa

Jeśli chcesz przyspieszyć proces wymiany produktu na inny prześlij nam dane przesyłki.

Koszt odesłania produktu ponosi Klient.

5. Rozliczenie 

Rozliczenie różnicy pomiędzy wartością zamówień będzie przebiegało następująco:

- Wysyłka nowego zamówienia tą samą drogą co zamówienie podlegające wymianie - rozliczeniu podlega wartość produktów + opłata za transport 
- Odbiór osobisty w siedzibie firmy - rozliczeniu podlega wartość produktów 

6. Nowy produkt

Po otrzymaniu zgłoszenia wymiany w systemie zostanie przez nas utworzone nowe zamówienie na wskazane przez Ciebie artykuły i dane dostawy. Zamówienie zostanie zrealizowanie niezwłocznie po otrzymaniu przez nas produktu podlegającego wymianie i rozliczeniu zgodnie z punktem 5 powyżej. 

 

Pamiętaj! Jeśli masz jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu!

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl